Marta Zagożdżon

PR & Communication Director

 

Wszyscy jesteśmy PR-owcami – czy nam się to podoba czy nie! Mnie się to bardzo podoba 
i wierzę w siłę umiejętnego zarządzania informacją. Od 18 lat analizuję, projektuję i wdrażam projekty komunikacyjne dla firm z różnych branż. Od 13 lat na czele agencji ConTrust Communication, w której narzędzia public relations wykorzystujemy jako element polityki marketingowej, by wspierać naszych Klientów w realizacji ich celów biznesowych. Moja codzienność to: media relations, content marketing, współpraca z influencerami,
CSR, employer i personal branding, social media, badania rynku, zarządzanie kryzysowe, szkolenia, newslettery, akcje i materiały wspierające sprzedaż, kampanie reklamowe (TV, radio, prasa, digital) wspierające aktywności PR przy projektach specjalnych. Działania realizowane głównie dla B2B, ale również dla B2C. Dbam o budowanie wizerunku, ekspertyzy i rozpoznawalności kluczowych przedstawicieli takich firm jak: Prologis, Sodexo, Alstom czy Shell. Jestem członkiem założycielem Polskiej Izby Gospodarki Elektronicznej – www.eizba.pl i szefem grupy komunikacyjnej drugiej warszawskiej konferencji TEDxKids – www.tedxkids.pl. Ukończyłam dziennikarstwo na Uniwersytecie Warszawskim oraz Marketing i Zarządzanie na Akademii Leona Koźmińskiego.

 

Obszary, w których mogę pomóc

 

Junior: Sztuka prezentacji, storytelling

Mid/Senior: Personal Branding – budowanie marki osobistej, atrybuty marki osobistej, analiza SWOT marki osobistej, kreowanie/sformułowanie historii stojącej za marką osobistą, profesjonalny profil na LinkedIn – audyt, przygotowanie i prowadzenie. Sztuka mówienia o sobie – autoprezentacja/ test windy. Oczywiście szeroko pojęty PR – opracowanie strategii komunikacyjnej marki własnej/projektu/zespołu.

Języki: PL

Speaker Details